با به کار گیری کاشی استخری فتوحی در خانه تصور رفتن به استخر را بکنید

یک استخر خوب طراحی شده نیاز به انرژی و تلاش زیادی دارد. از برنامه ریزی تا ساخت زمان زیادی طول می کشد. شکل، عمق و سبک استخر چگونه است؟ جزئیات زیادی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

کاربرد کاشی استخری فتوحی پوشش یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد زیرا نقش مهمی در ظاهر بیرونی استخر دارد. در این مقاله MM Mosaic 12 کاشی استخر خنک را معرفی می کند که به خوبی می توانید آنها را برای ساخت استخر یا پروژه های جدید خود بیابید.

اغلب اوقات دیده می شود که یک ویلا عالی دارای استخر فوق العاده ای است. نمونه ای از این طراحی مناسب استخر است. در سمت چپ خانه و در یک استخر لبه بی نهایت واقع شده است که صاحب خانه می تواند از مناظر زیبا در حین حمام کردن با نوشیدنی در غروب لذت ببرد.

کاشی‌های موزائیک بادول آبی روشن برای افزایش تجربه شنا و ترکیب کامل استخر با طراحی خانه کار بسیار خوبی انجام می‌دهند.این یک نمونه عالی از استفاده از کاشی های موزاییک آبی تیره در استخر گوساله است.

با توجه به اینکه استخر در کنار یک رستوران مجلل قرار دارد، رنگ آن باید مناسب و با کلاس باشد. آبی تیره انتخاب خوبی است. این رستوران در برابر این استخر پارویی که با کاشی های آبی تیره استخر پوشیده شده است، بزرگتر و بزرگتر به نظر می رسد.

این کاشی از تراشه های چینی 4×4 اینچی ساخته شده است. تراشه های سایز بزرگ رنگی از عظمت به سطح کاشی می بخشد که برای استخرهای با طراحی زیبا مانند استراحتگاه، ویلا، خانه مجلل و غیره نسبتاً مناسب است.

همچنین می توان از کاشی برای دکوراسیون منزل استفاده کرد. همانطور که تصویر پیوست نشان می‌دهد، نصب کاشی‌های آبی استخر روی دیوار تزئینی نه تنها حمام را روشن می‌کند، بلکه این شرط را نیز برآورده می‌کند که کاشی‌های اعمال شده در اتاق مرطوب باید در جذب آب کم و ضد رطوبت بهتر باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.