مردی که با لوله پلی اتیلن نمره 32 گردن خود را برید

امکان سنجی اقتصادی تامین حرارت متمرکز شهرهای بزرگ روسیه تا حد زیادی با دوام خطوط لوله و کیفیت عایق حرارتی آنها تعیین می شود. تجربه جهانی و داخلی دهه های اخیر نشان می دهد که حل مشکلات شبکه های گرمایش تنها با استفاده از لوله های پیش عایق (در کارخانه) امکان پذیر است.

در روسیه، لوله پلی اتیلن نمره 32 پیش عایق ساخته شده را می توان به دو دسته تقسیم کرد فلز و پلیمر. عایق حرارتی فوم پلی اورتان (PPU) است که دارای ساختار مشبک با منافذ بسته است. از مزایای PPU هدایت حرارتی کم و جذب رطوبت کم است. معایب  مقاومت در برابر دمای محدود (حداکثر – تا 1500 درجه سانتیگراد)، اشتعال پذیری. در زیر انواع اصلی لوله های پیش عایق مورد استفاده برای شبکه های گرمایش خارجی آورده شده است.

لوله های راه راه ساخته شده از فولاد ضد زنگ در عایق PPU از نوع Casaflex مطابق با TU 4937-023-40270293-2005 تولید می شوند که حداکثر قطر آن (با توجه به اندازه خارجی راه راه) 143 میلی متر است.

پوسته محافظ یک لوله پلی اتیلن موجدار است. ویژگی های عملیاتی (حداکثر فشار، دمای مایع خنک کننده و عمر مفید) شبیه به لوله های فولادی معمولی در عایق فوم پلی اورتان است.

مزایا انعطاف لوله (بنابراین در طول های بلند تولید می شود – کویل)، سرعت نصب بالا، نیازی به جبران کننده دما ندارد. معایب  هزینه بالا (یک مرتبه گرانتر از فولاد معمولی) و حساسیت بالا به کیفیت تصفیه آب.

SODK واجب است، زیرا خیس شدن عایق (در صورت نقض پوسته محافظ آب) می تواند منجر به خوردگی سریع لوله فشار دیواره نازک شود.

لوله های پلیمری در عایق فوم پلی یورتان برای شبکه های حرارتی خارجی را می توان از انواع پلاستیک هایی که دارای کلاس پنجم عملکرد (گرمایش با دمای بالا با وسایل گرمایشی) مطابق با GOST R 52-134 – 2003 “لوله ها و اتصالات فشار ترموپلاستیک” ساخته شده است. برای آنها برای سیستم های تامین آب و گرمایش. شرایط فنی عمومی و استانداردهای بهداشتی و اپیدمیولوژیک.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.