کاشی بین کابینتی طرح آجر در خانه ملکه الیزابت پر طرفدار شد

 از نظر ظاهری دلپذیر و از نظر قیمت مناسب، کاشی بین کابینتی طرح آجر انتخاب خوبی برای کفپوش در محیط های خانگی، تجاری یا صنعتی است، اما جنبه های فنی معمولا در هنگام خرید نادیده گرفته می شود. در اینجا نحوه تشخیص کاشی های تایید شده آورده شده است.

یک نوع کفپوش بسیار رایج برای محیط های داخلی و خارجی، سرامیک است. انواع مختلفی از سرامیک ها وجود دارند که از نظر خصوصیات و عملکرد متفاوت هستند، در بازار بر اساس پارامترهای بسیار خاصی مانند درصد جذب آب یا مقاومت در برابر یخ زدگی، ضربه، ایجاد لکه، اثر عوامل شیمیایی طبقه بندی می شوند. و لیز خوردن دانستن خواص سرامیک برای انتخاب مناسب ترین نوع کف با زمینه ای که قرار است در آن قرار گیرد و کاربری که برای آن در نظر گرفته شده است، ضروری است.

کاشی چیست؟ کاشی ماده‌ای است که از اختلاط و پختن مواد مختلف در دماهای بالا، از جمله خاک رس، حاوی اکسیدهای مختلف که رنگ‌های متفاوتی ایجاد می‌کنند، به دست می‌آید: سرامیک‌هایی که از درصد بالایی از اکسیدهای آهن تشکیل شده‌اند با سایه‌های زرد، نارنجی، قرمز یا قهوه‌ای مشخص می‌شوند.

کاشی آشپزخانه

آنهایی که حاوی اکسید تیتانیوم بیشتری هستند دارای سایه روشن هستند، از سفید تا زرد. علاوه بر خاک رس، از فلدسپات ها نیز تشکیل شده است که کانی هایی از سنگ های نفوذی و نفوذی، ماسه سیلیسی، اکسیدهای آلومینیوم هستند که مقاومت خوبی در برابر اسیدها و هدایت حرارتی پایین و کوارتز دارند، که از سنگ های آذرین نفوذی سرچشمه می گیرد و ساختار کریستالی دارد.

کاشی بین کابینتی را را چگونه از سرامیک تهیه می کنید؟ با فرآوری سرامیک، انواع مختلفی از کالاهای تولیدی از جمله کاشی های کف که به آن کاشی یا کاشی تخت نیز می گویند، ایجاد می شود. آنها در قالب های مختلفی تولید می شوند که از نظر اندازه، شکل و نوع سطح متفاوت است، دومی می تواند لعاب دار یا بدون لعاب باشد.

 کاشی‌های لعاب‌دار با مواد زجاجیه پوشانده شده‌اند که برای به دست آوردن رنگ‌های زیاد و جلوه‌های براق یا ساتن، پردازش می‌شوند. لایه شیشه ای نه تنها عملکرد زیبایی دارد: علاوه بر اینکه سطوح را روشن تر می کند، از آنها محافظت می کند، آنها را سخت، ضد آب می کند و سطح خوبی از عایق حرارتی می دهد. کاشی بدون لعابآنها پوشش زجاجیه ندارند، آلودگی را بیشتر جذب می کنند و برای بهبود ظاهر، با عملیات صاف کردن، ساتن کاری یا لپ کردن و یا با تکمیل سطح با چرخ های الماسی و برس ها برای افزایش ویژگی های زیبایی ظاهر می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.