الکل سفید 96 درصد که موجب قتل خانمی در آبادان شد

الکل سفید 96 درصد الزامات کلیدی را برای استفاده به عنوان یک باکتری کش در اتاق های تمیز یا مراکز پزشکی و همچنین برای اهداف عمومی رعایت می کند.

محلول‌های آب 70% IPA/30% بخار و بوی کمتری تولید می‌کنند، بنابراین خطرات بخارات سمی یا احتراق را کاهش می‌دهند. هنگامی که ایزوپروپیل الکل با هوا، نور و اکسیژن واکنش می دهد، پراکسیدهای ناپایدار را تشکیل می دهد که احتمال انفجار را افزایش می دهد، به ویژه هنگامی که با آلومینیوم گرم می شود. نوسانات IPA با زمان نگهداری و غلظت الکل افزایش می‌یابد، به‌ویژه هنگامی که چندین سال پس از باز شدن در معرض نور قرار می‌گیرد.

70% IPA کمتر قابل اشتعال است، اما قیمت مقرون به صرفه تری را برای پاکسازی عمومی و ضدعفونی سطوح بزرگ ارائه می دهد.

به همین ترتیب، الکل های با رطوبت بالا کندتر تبخیر می شوند و زمان تماس را افزایش می دهند بدون اینکه بلافاصله خشک شوند. اگر 70٪ IPA به عنوان یک پاک کننده و ضد عفونی کننده همه منظوره بسیار موثر است، چرا از غلظت های 99٪ استفاده کنید؟

ایزوپروپیل الکل 99 درصد به عنوان یک حلال یا عامل پاک کننده برای صنایعی که اقلام حساس به آب تولید می کنند ایده آل است، بنابراین تبخیر سریع و محتوای کم آب مطلوب است.

99% USP IPA کمترین حضور آب را فراهم می کند و در برخی از اشکال عاری از مواد دناتوره است. تکنسین‌های کامپیوتر، سازندگان دستگاه‌های پزشکی، تولیدکنندگان برد مدار چاپی، و تکنسین‌های لحیم کاری و کار مجدد، تبخیر فوری را برای کار با دستگاه‌های حساس مانند آداپتورهای مدار مجتمع، تراشه‌های کامپیوتر و بردهای مدار ترجیح می‌دهند.

99٪ IPA به طور تمیز تبخیر می شود و مواد باقی مانده را به حداقل می رساند. تبخیر سریع عمر ماندگاری را کاهش می دهد اما در برابر باقی مانده های چسبنده، گریس و کثیفی موثرتر از غلظت 70 درصد است. از آنجایی که ایزوپروپانول رطوبت سنجی است، استون ممکن است نتایج بهتری برای مبارزه با دوده برای جوهرها یا روغن ها داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.