الیاف کیلویی برای بالش در درمان چشم درد برای بسیار تاثیر دارد

شانون لوچ، یک مربی استرالیایی نظافت، نکاتی را در مورد اینکه هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض ملحفه ها داریم، به اشتراک گذاشت. او گفت: «اگر روزانه دوش می‌گیرید، ملحفه‌های شما باید هفته‌ای یک‌بار شسته شوند، اما شستن روکش‌های بالش که در بالش ها از الیاف کیلویی برای بالش استفاده شده است، موضوعی متفاوت است و باید هر روز بدون هیچ‌گونه پیش‌فرضی آن‌ها را عوض کنید.

او افزود: «ما صورت خود را روی آن می گذاریم و موها بیش از هر جای دیگری در بدن کثیفی را حمل می کنند.

مردم اغلب ملحفه‌ها را هفته‌ای یک‌بار می‌شویند، اما دیگران از این مکان که ما هر روز در آن زندگی می‌کنیم غفلت می‌کنند، بی‌خبر از میزان تأثیر آن بر سلامتی‌مان، و آن را بستری برای رشد میکروب‌ها می‌سازند که ما قادر به دیدن آن‌ها با چشم غیرمسلح نیستیم.

در همین راستا وب سایت دیلی میل امروز سه شنبه حقایق مهمی را منتشر کرد که به افزایش آگاهی مردم نسبت به این موضوع کمک می کند.

تحقیقات قبلی در بریتانیا نشان داد که تنها 35 درصد از بزرگسالان هر دو هفته یکبار ملحفه را تعویض می کنند، در حالی که یک نفر از هر 10 نفر اعتراف کرده است که بیش از یک بار در ماه این کار را به خود زحمت نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد که اکثر مردم علیرغم تأثیرات منفی آن بر سلامتی، این کار را انجام نمی دهند. و او اضافه کرد که بالش سلول‌های قدیمی پوست را جمع‌آوری می‌کند که در هنگام خواب می‌ریزند و این سلول‌ها عامل اصلی جوش‌های سرسیاهی هستند که روی پوست ما ظاهر می‌شوند.

در مورد لحاف (روکش خواب)، موضوع فرق می‌کند، زیرا لوش توصیه می‌کند که آن را چند بار در سال بشویید و خاطرنشان می‌کند که بهترین راه برای تمیز کردن آن، مالیدن آن با پاها، پس از قرار دادن آن در وان و پوشاندن آن است. با آب گرم با دمای بدن 37 درجه سانتیگراد و اضافه کردن شامپو به آن.

او توضیح می دهد که وان حمام باید خالی شود و آب تمیز دوباره اضافه شود. در مورد استفاده از شامپو هم می گوید که باعث خشک شدن الیاف لحاف نمی شود و می خواهد آن را خوب با آب بشویید و بگذارید تا به طور طبیعی خشک شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.