با آوردن تشک تخت نوزاد نوجوان به خانه خوشبختی وارد این خانه شد

تشک تخت نوزاد نوجوان طراحی منحصر به فردی دارد که برای نوجوانانی که به پشت می خوابند باید عالی باشد. در زیر بالش  یک لایه از فوم حافظه طراحی شده است که برای حمایت بیشتر از ناحیه کمر برای کاهش تنش طراحی شده است.

اولین واحد سیم پیچ شامل فنرهای پیچیده شده جداگانه برای مهار انتقال حرکت و مطابقت با قاب تختخواب است. واحد کویل ثانویه در زیر این قرار دارد و سیستم پشتیبانی اصلی را برای این تخت فراهم می کند. واحد سیم پیچ دوم به جلوگیری از افتادگی قطعات سنگین تر خواب کمک می کند، که می تواند تراز ستون فقرات را از بین ببرد.

پشت خوابان باید به طور مساوی در کناره ها احساس حمایت کنند. فوم بادوام و ضخیم لبه های این تخت را برای پشتیبانی پیشرفته لبه ها احاطه کرده است. این ویژگی برای نوجوانان در حال رشد عالی است زیرا فضای سطحی قابل استفاده بیشتری را بدون نگرانی در مورد افتادگی لبه ها به آنها می دهد.

 

خوابیدن به پهلو ممکن است محبوب ترین حالت خواب باشد، اما فشار می تواند به راحتی جمع شود و اگر تشک شما به اندازه کافی تسکین ندهد، ناراحت کننده می شود. خواب های جانبی اغلب با تخت هایی که دارای لایه های راحتی مجلل هستند بهترین کار را برای کاهش فشار روی باسن و شانه ها دارند.

احساس استحکام متوسط هلیکس Midnight و استفاده از مموری فوم برای افراد خواب جانبی بسیار مفید است. مموری فوم در نگه داشتن بدن فرد خواب بسیار عالی عمل می کند تا فشار برای خواب راحت تر از بین برود.

درست در زیر مموری فوم یک لایه پلی فوم با درجه بالا برای کاهش فشار بیشتر و پشتیبانی ارگونومیک وجود دارد. گرد کردن لایه های تخت یک واحد کویل جیبی 8 اینچی و فوم متراکم در پایه برای ثبات است.

هلیکس Midnight برای افرادی که به پهلو می‌خوابند بهترین رتبه را دارد، به این معنی که اگر نوجوان شما در این وضعیت بخوابد باید مناسب باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.