با استفاده از سیب سبز خارجی با موخوره خداحافظی کنید

سیب سبز خارجی حاوی نوعی نشاسته به نام پکتین است که یک پری بیوتیک است طبق گفته کلینیک کلیولند، پری بیوتیک ها مهم هستند زیرا به تغذیه باکتری های “خوب” در روده شما کمک می کنند.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک رژیم غذایی غنی از میوه (و سبزیجات) می تواند به شما در حفظ وزن سالم یا کاهش وزن کمک کند.

از آنجایی که سیب سرشار از فیبر غذایی است در این لیست قرار دارد لوینسون می گوید: «فیبر هضم و افزایش قند خون را کند می کند و شما را سیر نگه می دارد و احتمال پرخوری را کاهش می دهد.

بر اساس آن مطالعه در The Lancet، افرادی که بیشترین فیبر را مصرف کردند، وزن بدنشان به میزان قابل توجهی کمتر بود.

تحقیقات گذشته نشان می دهد که زنان دارای اضافه وزن که سه سیب در روز می خوردند پس از 12 هفته 1.22 کیلوگرم (2.7 پوند) از دست دادند.

این میوه با تنها 95 کالری برای یک سیب با اندازه متوسط، میوه‌ای است که می‌خواهید در زمان بروز هوس‌های شیرین آن را در اختیار داشته باشید.

سیب

زمان شروع به خوردن بیشتر سیب و سایر غذاهای غنی از فلاونوئید مانند انواع توت ها و چای است تحقیقات منتشر شده در آگوست 2020 در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داد که بزرگسالان 50 ساله و بالاتر که فقط مقدار کمی از غذاهای غنی از فلاونوئید مانند انواع توت ها، سیب و چای را در رژیم غذایی خود گنجانده اند، 2 تا 4 برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند.

در مقایسه با افرادی که غذاهای غنی از فلاونوئید بیشتری مصرف می کردند، طی 20 سال به بیماری آلزایمر و انواع زوال عقل مربوطه مبتلا می شوند.

علاوه بر این، مروری که در ژانویه 2020 در مجله Biomolecules منتشر شد، نشان داد که کورستین، یک فلاونوئید موجود در سیب، از نورون ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند و حاوی سایر خواص ضد بیماری آلزایمر نیز می باشد.

اما به گفته محققان، تحقیقات بیشتری باید خارج از محیط آزمایشگاهی انجام شود.

سلامت روده این روزها موضوعی مرسوم است و به نظر می رسد که خوردن سیب ممکن است یکی از راه های کمک به سیستم گوارش شما باشد.

آنها همچنین عملکرد سیستم ایمنی را تقویت می کنند، تولید هورمون را تحریک می کنند و به بدن شما کمک می کنند تا مواد معدنی خاصی (مانند کلسیم و فسفر) را جذب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.