با ساعت dream زنانه به همه ی کارهای خود برسید

با اوج گرفتن دوران آرت دکو، سازندگان ساعت با وجود رکود بزرگ برای خلاقیت بیشتر تلاش کردند. تکنیک‌های تزئینی جدید وارد اصطلاح ساعت‌سازی شد، در حالی که شرکت‌ها نمی‌ترسیدند از مسیر شکسته خارج شوند.

طرح ها جسورتر و گویاتر شدند.در بسیاری از ساعت dream زنانه دهه 30 بازیگوشی وجود داشت، اما برندهای ساعت همیشه ظرافت را حفظ می کردند. کیف های زیبا، صفحه، عقربه ها، دستبندها و اعداد به اشکال مختلف ظاهر شدند که هر کدام از دیگری جالب تر بودند.

Longines خلاقیت استثنایی را به نمایش گذاشت. در واقع، مدل‌های قدیمی Longine، هم برای ساعت‌های مردانه و هم زنانه، جزو کلکسیونی‌ترین ساعت‌های امروزی هستند.

با توجه به تأثیرات WW2، تعداد ساعت‌های بسیار کمتری در این دوره نسبت به سایرین ساخته شد. حتی با وجود اینکه سبک آرت دکو تا اوایل این دهه گسترش یافت، حس متانت و سادگی در ساعت‌های ساخته شده در دهه 1940 وجود داشت.

ساعت‌های جواهرات امگا از این دوران برای ساعت‌شناسان بسیار جالب خواهند بود. اگرچه امروزه دیگر ساخته نمی‌شوند، اما همچنان می‌توانید بقایای این ساعت‌ها را در امگا‌های مدرن مانند Constellation و Ladymatic ببینید که در بخش بعدی ارائه می‌شوند.

ساعت‌های ساخته شده در دهه 1950، با توجه به عواقب پس از جنگ، نصف و نیمی بین ساده و مجلل پر زرق و برق بودند. احتمالاً به این دلیل بود که شرکت‌ها از جایی که کار را متوقف کردند، شروع کردند، بنابراین ساعت‌سازی در این دهه مانند شروعی تازه برای صنعت بود.

همچنین یادآوری این نکته مهم است که دهه 50 زمانی بود که سفرهای جهانی واقعاً عادی شد. به لطف پیشرفت در سفرهای هوایی و مسیرهای پیچیده تر قطار که مردم را به هم متصل می کند، جهان را بسیار کوچکتر از گذشته می کند.

بنابراین، با تبدیل شدن ساعت ها به یک نیاز واقعی، عملی بودن بیش از همه قرار گرفت. پیچیدگی های متوسط متعددی مانند تایمر جهانی و عملکرد زنگ هشدار در دهه 50 اختراع شد. حتی با وجود اینکه شرکت‌ها به تولید ساعت‌های جواهرات برای زنان ادامه دادند، خلاقیت کمی عقب‌نشین شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.