با مصرف تخمه آفتابگران هیبریدی از کلیه در خود کم کنید

تصور کسی که حداقل یک بار در زندگی خود در حین تماشای یک فیلم، کوهی از تخمه آفتابگردان هیبریدی را نخورده و سر تا پا در پوسته ای تمام شود، دشوار است.

این غذای لذیذ واقعاً منحصر به فرد است: علاوه بر این واقعیت که تخمه ها به ادامه مکالمه کمک می کنند و در عین حال دور از زمان هستند، ارزش بیولوژیکی بالایی دارند و حتی از تخم مرغ و گوشت نیز پیشی می گیرند و 5 برابر بیشتر از پرتقال و موز پتاسیم دارند.

ADME تصمیم گرفت دقیقاً بفهمد محبوب ترین میان وعده مردمی چگونه بر بدن ما تأثیر می گذارد.

تنها 50 گرم دانه نیاز روزانه بدن به ویتامین E قوی ترین آنتی اکسیدان را برطرف می کند. ویتامین E از پیشرفت آترواسکلروز جلوگیری می کند و به حفظ عملکرد طبیعی عضله قلب کمک می کند. قلب و رگ های خونی نیز به منیزیم نیاز دارند و در دانه ها به مقدار زیاد وجود دارد – حتی در نان چاودار هم این مقدار وجود ندارد.

دانه ها منبع ارزشمندی از چربی های سالم تک و چند غیراشباع هستند که برای سلامت قلب نیز مفید هستند. اگر هر روز 100 گرم از این میان وعده بخورید، می توانید نه تنها از تصلب شرایین، بلکه از انفارکتوس میوکارد نیز جلوگیری کنید و سطح کلسترول خون را کاهش دهید.

دانه‌های آفتابگردان نسبت به مجتمع‌های ویتامین و مکمل‌های غذایی کم‌تر نیستند: ذخیره‌ای از ویتامین‌های A، E، D و گروه B و همچنین بسیاری از اسیدهای چرب غیراشباع است.

بنابراین، جای تعجب نیست که دانه ها در زیبایی شناسی کاربرد موثری پیدا کرده اند. آنها یک ابزار عالی هستند که روند پیری را کند می کنند، تأثیر مفیدی بر بینایی، وضعیت پوست، مو و ناخن ها و سیستم تولید مثل دارند. در نوجوانی، دانه ها می توانند به خلاص شدن از شر آکنه و آکنه کمک کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.