خرما زاهدی پارسان در جنوب کشور بجای زغال فروخته شد

همه غذاها دارای فواید و مقداری کالری هستند و اگر در حد معقول از آنها استفاده کنیم و زیاده روی نکنیم می توانیم از تغذیه آنها نیز لذت ببریم. خرما زاهدی یکی از خوراکی‌های مفیدی است که می‌توانیم آن را برای هر کسی در هر مکانی و در هر زمان به صورت عمده بفروشیم! خرمای زاهدی از نظر اندازه متوسط و کاملاً بیضی شکل است.

آنها به رنگ قهوه ای روشن با گوشت ضخیم و طلایی رنگ داخلی هستند که یک دانه را پوشانده است. آنها قند بسیار کمتری نسبت به Medjool دارند، که اغلب به عنوان استاندارد طلایی در بین خرما زاهدی پارسان در نظر گرفته می شود.

خرمای زاهدی دارای بافتی جویدنی، نیمه خشک، طعمی لطیف شبیه زردآلوی خشک و طعمی شیرین، آجیلی و کره ای است. خرمای زاهدی در پاییز و زمستان موجود است.

نخل گوشه نشین از خانواده  است و از نظر گیاه شناسی در دسته  قرار می گیرد. زاهدی از انواع خرماهای نیمه خشک است که شامل خرمای خشک، نیمه خشک و نرم می شود. رنگ خرمایی مایل به خرمایی و طعم ملایم آن لقب خرمای کره را به آن داده است.

فواید خرما زاهدی زاهدی به دلیل بافت سفت و جویدنی خرما، خرمایی فوق‌العاده برای استفاده در دستور پخت‌های خرما است. یکپارچگی ساختاری خود را در نان، کیک و کلوچه حفظ می کند زیرا یک نوع نیمه نرم است.

به دلیل شیرینی سبکش، هم در غذاهای شیرین و خوش طعم و هم به تنهایی به عنوان یک میان وعده خام به خوبی کار می کند. علاوه بر مرغ، طعم های آزاد نیز شامل شکلات، شربت افرا، دارچین، جوز هندی، هل، خامه، کره، نارگیل، پرتقال، زنجبیل، رزماری، رام تیره، براندی، اسپند و پنیر تازه است.

در آب و هوای خشن کویری کالیفرنیا، نخل زاهدی در ابتدا در سال 1902 به ایالات متحده وارد شد. گفته می شود خرما یکی از اولین محصولات زراعی در 4000 سال قبل از میلاد بوده است.

نخل زاهدی، یک غذای لذیذ کمیاب است که معمولاً فقط در بازارهای کشاورزان یا مغازه‌های خاص قابل دسترسی است، بومی خرمای زاهدی امروزی است.

خرمای زاهدی علاوه بر فیبر و آنتی اکسیدان حاوی چندین ویتامین، مواد معدنی و سایر فواید مغذی است.  اگر طعم اسیدی کارامل را با تغذیه یک سوپر غذا میل دارید، این خرما برای شما مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.