رشد عجیب قیمت پارچه مبلی zx سوژه خبرنگاران شد

پارچه مبلی zx اثاثه یا لوازم داخلی مبل های کارخانه ایتالیایی Italvelutti از نظر عملکرد مشابهی ندارند. این شرکت که در سال 1962 تأسیس شد، دارای آزمایشگاه تحقیقاتی خود است، توجه زیادی به بهبود فرآیندهای تکنولوژیکی و روند مد دارد.

در فرآیند تولید، از پیشرفت های تکنولوژیکی خودمان استفاده می شود:

سیستم نقطه صفر، که در مجموعه های میکروفیبر بالون، PERSEMPRA استفاده می شود، محافظت استثنایی در برابر لکه ها و کثیفی ها را نشان می دهد.

تکنولوژی Zero Spot که باعث افزایش ثبات می شود، در مواد اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان تجاری استفاده می شود. سیستم حفاظت در برابر آتش در تماس با سیگار.

به لطف دستاوردهای آزمایشگاه خود، پارچه های zx تمام مزایای عملکردی را که یک ماده با کیفیت باید داشته باشد، ترکیب می کند. اما این شرکت نه تنها به کیفیت، بلکه به طراحی نیز توجه زیادی دارد.

بنابراین، zx هر ساله مجموعه‌های جدیدی را ارائه می‌کند که با موفقیت جدیدترین گرایش‌ها در طراحی داخلی را به تصویر می‌کشد. این مجموعه شامل پارچه های ساده و مواد با الگوهای هندسی اصلی، پارچه های “آفتاب پرست” است.

پارچه های ایتالیایی zx به دلیل ترکیبی بهینه از سهولت مراقبت، کیفیت عالی و قیمت های رقابتی متمایز هستند. مجموعه های کارخانه ایتالیایی شامل موادی از الیاف طبیعی، مصنوعی و مخلوط برای هر سلیقه با طیف گسترده ای از سایه ها و رنگ ها است، بنابراین ما مطمئن هستیم که گزینه ای برای سلیقه خود خواهید یافت.

zx یک تولید کننده پارچه درجه یک است که در سال 1999 در لومزا، لهستان تاسیس شد. سازنده نه تنها به طراحی جذاب، بلکه به دوام، مقاومت در برابر سایش و سهولت استفاده نیز اهمیت می دهد.

روی مبل با روکش پارچه فارگوتکس، می توانید با خیال راحت قهوه بنوشید و از دسرهای مورد علاقه خود لذت ببرید.به لطف فناوری Water Repellent، پارچه آبگریز مایع را جذب نمی کند.

قطرات از سطح به راحتی با یک حوله کاغذی معمولی پاک می شوند، چه شراب یا چای. استفاده از فناوری Magic Home این امکان را فراهم می کند که به راحتی سطح آلوده را با آب معمولی و اسفنج مرطوب تمیز کنید بدون اینکه به ساختار مواد آسیبی وارد شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.