روغن خودرو پارس xu7p موجب سوختن خودرویی شد

روغن موتور پارس xu7p تولید شده توسط گروه معدنی I، II و III بیشترین سهم بازار روانکاری صنعت خودروسازی جهان و همچنین نقش روغن های پایه مصنوعی P.A.O. پلی آلفائولفین آشکارا غیر قابل انکار است.

در حال حاضر روغن های پایه گروه I نیز در کشورهای در حال توسعه منسوخ می شوند. اکثر پالایشگاه های مدرن در سرتاسر جهان خوراک Lob Cut گروه دوم در بالادست تولید می کنند و علاوه بر شاخص های فیزیکی و شیمیایی بالا مانند تصفیه نرم تر ترکیبات مضر گوگرد و تولید روغن های پایه شفاف و بی رنگ، از استانداردهای زیست محیطی پیروی می کنند. .

اکنون با بررسی تولید روغن معدنی گروه یک در ایران و مقایسه آن با روغن‌های پایه تولید شده توسط پالایشگاه‌های بزرگ دنیا، می‌توان دریافت که به روز رسانی فناوری پالایشگاه‌های ایران نقش بسیار مهمی در جلوگیری از عدم تولید دارد. فرصتی برای رقابت با تولیدکنندگان برتر که قطعا توسط متخصصان و مدیران دلسوز پیگیری می شود.

استانداردهای زیست محیطی امروزه نقش مهمی در طراحی و ساخت وسایل نقلیه موتوری ایفا می کنند تا جایی که مدیون هوای پاک، دسترسی به فناوری هیبریدی و وسایل نقلیه الکتریکی هستند.

تولیدکنندگان می توانند با استفاده از مواد اولیه روز دنیا و عملی شدن خواص آنها با افزودنی های مناسب و البته داشتن یکپارچگی کامل، روغن موتورهای باکیفیتی داشته باشند که به سلامت انسان کمک کند.

به طور کلی سوخت خودروها دلیل اصلی آلودگی هوا است که ناشی از استفاده از روش های نامناسب تولید و روغن کاری و فیلتراسیون نامناسب است.

روغن موتور با کیفیت بالا نقش حیاتی در موتور دارد، مانند خون در بدن انسان که باعث حیات می شود و ماموریت آن با دانش و صداقت گسترده در تولید، فروش و البته انتخاب تکمیل می شود.

فرمول سیال درون این موتورها، مانند روغن موتور، جزء لاینفک موفقیت این طرح ها محسوب می شود. علاوه بر این، تکنیک های تولید روغن موتور در حال به روز رسانی هستند تا نیازهای مکانیکی استانداردهای مکانیکی را برآورده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.