فروشندگان مانتو پیراهنی تابستانه سال 99

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و گرما، زنان و دختران به دنبال خرید مانتو پیراهنی تابستانه می روند. در نتیجه بازار فروش این مدل مانتو بسیار داغ می شود.
این نوع از مانتو ها در ایران طرفداران بسیاری دارد و بازار فروش این مانتو شلوار مجلسی بسیار پر سود می باشد، از این رو یک عرصه پیشنهادی بسیار خوب برای کسانی است که می خواهند وارد عرصه خرید و فروش این مدل لباس ها شوند.

یکی از فروشندگان مانتو تابستانه مجموعه ما می باشد که در سال 99 برخلاف بسیاری از فروشگاه های مانتو، اجناس خود را با قیمت بسیار پایین به شما مشتریان عرضه می کند.

فروشندگان مانتو پیراهنی تابستانه سال 99

تفاوت مانتو پیراهنی تابستانه با شومیز

تفاوت مانتو پیراهنی تابستانه با شومیز

مانتو های پیراهنی به دلیل شکل زیبایی که دارند انتخاب بسیاری از افراد قرار می گیرند و در میدان رقابت با شومیز ها و دیگر مانتو های تابستانه پیروز می شوند.
مانتو های پیراهنی معمولا به صورت اسپرت می باشند از این رو انتخاب خیلی از دختران قرار هستند و نسبت به انواع مانتو های دیگر پر فروش تر می باشند.
اما بپردازیم به دلیل ترجیح دادن مانتو اداری خنک تابستانی نسبت به شومیز ها :
شومیز ها معمولا در اندازه های کوتاه دوخته می شوند و از این رو برای پوشش در بیرون از منزل در کشور های اسلامی مناسب نمی باشند.
شومیز ها به دو گونه هستند : اسپرت و یا مجلسی که نوع مجلسی آنها کاملا از دور این رقابت حذف می گردند، و شومیز های اسپرت نیز معمولا از جنسی می باشند که مناسب فصول گرم سال نیست.
از این جهات مانتو پیراهنی تابستانه با جنس خنک و خوبی که دارد و داشتن تمام شرایط لازم برای خرید و استفاده در فصل تابستان بسیار مناسب می باشد.
البته لازم به ذکر است که به کسانی که با این دلایل هنوز هم قانع نشده اند که خرید مانتو پیراهنی نسبت به شومیز در این فصل برتری دارد، بگوییم که قیمت شومیز ها نسبت به مانتوها بسیار بالا می باشد از این رو صرفه اقتصادی ندارند.

پخش مستقیم مانتو پیراهنی تابستانه

پخش مستقیم مانتو پیراهنی تابستانه

اگر به دنبال خرید مانتو پیراهنی مناسب تابستان  برای فروشگاه و مغازه خود هستید و می خواهید مانتوهایی با کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسب بخرید تا فروش زیادی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم تا از مجموعه ما که در حال پخش مستقیم انواع مانتو پیراهنی بلند می باشد خرید نمایید.

فروش مانتو تابستانه با کیفیت و قیمت مناسب در این مجموعه به این صورت انجام می شود :

  • ابتدا از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران مجموعه ما ارتباط بگیرید.
  • سپس از میان مدل های مانتوها انتخاب خود را انجام دهید.
  • حجم درخواستی خود را اعلام کنید تا توسط مشاور ثبت گردد.
  • منتظر بمانید تا محصولی که سفارش داده اید به شهر شما ارسال و به دست شما برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.