فروش حوله گلبافت تن پوش موجب ثروتمند شدن مردی فقیر شد

حوله گلبافت تن پوش به دو دلیل می تواند زمینه مناسبی برای تکثیر قارچ ها و باکتری ها باشد: بعد از استفاده مرطوب می شود که محیط مناسبی برای تکثیر است و مقادیر بالایی از سلول های مرده، ترشحات صمیمی، بزاق و غیره دریافت می کند.

میکروب های موجود در بدن ما به طور کلی، این میکروب ها برای بدن ما مضر نیستند، مشکل زمانی است که تکثیر می شوند، بنابراین باید بسیار مراقب حوله های خود باشیم و آنها را با فرکانس مناسب بشوییم.

حوله حمام – چند بار پشت سر هم می توانم از آن استفاده کنم؟
یک گزارش اخیر نظر پزشک فیلیپ تیرنو از دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک را در مورد دفعات ایده آل شستن حوله حمام نشان می دهد تا خطری برای سلامتی ما نداشته باشد.

به گفته وی، می توانیم از همان حوله حمامی 3 بار پشت سر هم استفاده کنیم و سپس آنها را در شستشو قرار دهیم. اما این تعداد بسته به محیط و مراقبتی که از حوله خود دارید می تواند کم و بیش متفاوت باشد. در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد:

1. آب و هوای محیط
اگر آب و هوای شهر شما گرم و مرطوب است، این امر به تکثیر میکروب ها روی حوله ها کمک می کند. بنابراین، برای جلوگیری از بیماری، بیش از 3 بار استفاده نکنید.

2. آلودگی متقابل
اگر حوله مرطوب خود را در داخل حمام نگه دارید، این می تواند مشکل ساز باشد. زیرا هنگام شستشو، قطرات آب به هوا می رود و می تواند حوله شما را با باکتری های روده آلوده کند. ایده آل این است که حوله ها را در حمام رها نکنید و فقط با درب بسته آن را شستشو دهید.

3. محیط خشک ایده آل است
برای خشک کردن حوله‌ها، ایده‌آل این است که آن‌ها را در آفتاب بگذارید، زیرا به از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها کمک می‌کند. اگر این امکان پذیر نیست، سعی کنید حوله خود را روی بند رخت یا بند رخت خشک کنید، ترجیحاً دو خط را اشغال کنید تا جداتر باشد و سریعتر خشک شود.

4. حوله هایی که چندین نفر استفاده می کنند
در حالت ایده آل، هر فردی حوله مخصوص به خود را دارد. اگر خانواده حوله خود را نداشته باشند و آنها را به اشتراک بگذارند، مشکل زیادی وجود ندارد، اما قبل از استفاده توسط شخص دیگری باید شسته شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.