فروش مانتو پیراهنی گلدار عمده

سبک های متفاوتی برای لباس پوشیدن وجود دارد.پیراهن، شلوار ها، تیشرت ها، مانتو ها و… متفاوتی در سبک های متفاوتی برای سلیقه های مختلف در حال تولید است. امروزه یکی از لباس هایی که طرفدار زیادی پیدا کرده مانتو پیراهنی گلدار است.

فروش مانتو پیراهنی گلدار عمده

انواع مانتو پیراهنی گلدار زنانه

انواع مانتو پیراهنی گلدار زنانه

بیشتر بخوانید: مانتو مجلسی پاییزه

در قدیم الایام خانم ها از پیراهن های گلدار بلند در رنگ های شاد و متنوع به جای مانتو استفاده می کردند. امروز نیز این نوع مانتو ها با رنگ های مختلف و جنس پارچه های سنگین تر تولید می شوند و سبک خاصی در مد لباس به وجود آورده اند.

که در اکثر مواقع به عنوان سبک سنتی از آن یاد می شود. می توان از جلیقه های ساده بلند و کوتاه جهت جلوه دادن بیشر به این مانتو ها استفاده کرد. البته در گذشته به دلیل نازک بودن پارچه استفاده شده برای دوخت این لباس بیشتر از این نوع لباس در فصول گرم استفاده می شد.

اما امروزه با استفاده از پارچه های ضخیم تر در تمامی فصول مورد استفاده قرار گرفته و حتی گاهی از پارچه های گل برجسته برای این منظور استفاده می شود که سبک رسمی تری به خود گرفته و در انواع مهمانی ها می توان از آن استفاده کرد.

نرخ بروز مانتو پیراهنی گلدار

نرخ بروز مانتو پیراهنی گلدار

بیشتر بخوانید: مانتو مجلسی تابستانی جلو باز

با توجه به اینکه مانتو بیشترین تقاضا را در بین لباس ها برای خانم ها دارد، صنعت گران حوضه پوشاک را وادار به ارائه مانتو ها با طرح های متنوع نموده است.

همچنین کارخانه جات نساجی درگیر این قضیه شدند و برای ارائه پارچه های متنوع با کیفیت بیشتر با هم به رقابت بپردازند. مانتو ها با توجه به اینکه در چه مکانی قرار است پوشیده شوند تقسیم بندی شده اند که می توان از قبیل آن ها به مانتو اداری، دانشجویی،مانتو پیراهنی بلند،مانتو رسمی، اسپرت و … اشاره کرد.

در انتخاب مانتو در ابتدا جنس پارچه مد نظر قرار می گیرد. جنس پارچه های مانتویی میتواند لطیف، ضخیم، نازک، زبر، کشی یا … باشد. جنس پارچه روی قیمت مانتو بسیار تاثیر گذار است. از جمله پارچه هایی که برای دوخت مانتو از آنها استفاده می شود می توان به پارچه های ریون، فاستونی، ابریشم، نخی، کتان، جین، تنسل، کرب، فیونا، پرادا، دیور، ساتن، ونیز، غواصی، نیل، چرم و … اشاره کرد.

در این میان برای دوخت مانتو گلدار در سبک اسپرت بیشتر از پارچه های تنسل که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته استفاده می شود. همچنین برای دوخت مانتوهای گلدار و راحت از پارچه های نخی استفاده می شود که بسیار سبک و خنک هستند. البته برای مانتو های مجلسی تر از پارچه های دیگر مانند ابریشم و ساتن استفاده می شود که می توان با دوخت گل های برجسته جلوه ی ویژه ای به آن بخشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.