لباس هندی در تهران که موجب کشته شدن زنی هندی توسط پلیس شد

این حقیقتی است که در تاریخ لباس هندی در تهران پوشیدن وجود دارد که ظاهر دهه‌ها معمولاً تا اواخر دوره‌ای که در نهایت نشان‌دهنده آن می‌شوند، پنهان نمی‌شوند.

دامن‌های کوچک و رنگ‌های کرایولا در دهه 1960، شانه‌های قدرتمند دهه 80، مینیمالیسم دهه 90 – همه تا اواسط آن دوران به حجم بحرانی رسیدند، زمانی که هر چیزی که در کمد لباس‌ها و پیاده‌روها می‌چرخید، بازتاب خود را پیدا کرد. در جهان گسترده تر

خب، بالاخره در دهه 2010 به آن مرحله رسیدیم. صفحات تکتونیکی مد تغییر کرده است. به اطراف نگاه کن چی میبینی؟

به باند فرودگاه نگاه کنید: در دور اخیر نمایش های مد، کت و شلوارها – و آستین ها و دامن های بلند – غالب بودند. به خیابان و فروشگاه ها نگاه کنید.کلر دیستنفلد، مالک Fivestory، بوتیک مقصد در Upper East Side منهتن، می‌گوید: «زنانی که زمانی لباس‌های بدون بند با دامن کوچک می‌خریدند، اکنون لباس‌های شب با آستین‌ها و یقه‌های بلند می‌خرند.

چهار فصل پیش ما نمی‌توانستیم یک بلوز بفروشیم، و اکنون همه یک بلوز می‌خواهند. زنان جوانی که می‌آمدند و لباس‌های بی‌وجود بالمین را می‌خریدند، با دامن‌هایی تا روی زانو با ژاکت یا بلوز امیلیا ویکستد بیرون می‌روند.»

به فرش قرمز نگاه کنید: روث نگا آخرین فصل جوایز را در مجموعه‌ای از لباس‌های آستین‌های سخاوتمندانه داشت و سپس در مراسم اسکار حضور داشت که تقریباً تماماً با لباس قرمز والنتینو پوشیده شده بود.

آستین‌های بلند، یقه بلند، دامن بلند – و تقریباً ساخت. هر 10 لیست از بهترین لباس های شب. Ditto Jessica Biel (با لباس های کافمن فرانکو طلایی آستین بلند، یقه بلند، قد بلند) و ایزابل هوپر (با لباس آرمانی پریو سفید آستین بلند، یقه خدمه، تا زمین)

.من کردم. و من کشف کردم که پس از بیش از چهار دهه اعتقاد، دامن‌های بلند نشان‌دهنده آزادی زنان است، هکتارها موادی که مانع پیشرفت می‌شود، انتخاب ازدواج با لباس کوتاه و پوشیدن لباس‌های کوتاه در مراسم مت گالا (دو بار) و تشویق هر زمان که افراد مشهور دامن کوتاه می‌پوشند.

نمایش های جوایز به عنوان اعلام استقلال، در شش ماه گذشته نه فقط یک دامن تا مچ پا، بلکه دو لباس با لبه های دستمالی که به همین ترتیب به پاهایم می رسد، به دست آورده بودم. همچنین آستین بلند و یقه گرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.