مردی با فروش کاپشن چرم مردانه تبریز میلیاردر شد

کاپشن چرم مردانه تبریز باکیفیت به طور قابل توجهی گران تر خواهند بود، اما اگر کت های چرمی مناسب را بخرید، بازدهی عالی به ازای هر لباس به شما می دهد.

رنگ یکی دیگر از ملاحظات اولیه برای ثابت نگه داشتن شما است. برای یک کت چرمی کلاسیک، واقعاً می خواهید با رنگ مشکی و سایه های قهوه ای و برنزه شروع کنید. آبی، قرمز و سبز می‌توانند رنگ‌های گسترش جالبی باشند، و رنگ‌های سفید، نارنجی و دیگر رنگ‌ها می‌توانند واقعاً جالب باشند، اما شما واقعاً از قلمرو سبک کلاسیک مردانه خارج می‌شوید.

برای یک کت چرم کلاسیک، ممکن است بخواهید با مشکی یا سایه های قهوه ای و قهوه ای شروع کنید.

از آنجایی که کت‌های چرمی به عنوان لباس‌های کاربردی شروع شدند، سبک‌های مختلف بسته به کاربرد مورد نظرشان ویژگی‌های متفاوتی خواهند داشت. و در حالی که ما برای پوشش تمام ویژگی‌های کت‌های چرمی مختلف وقت نداریم، احتمالاً بهتر است ویژگی‌هایی را انتخاب کنیم که به شما و شرایط شخصی شما مربوط می‌شود.

آیا در آب و هوای سردتر زندگی می کنید؟ سپس یک آستر عایق طبیعی مانند پشم یا خز یا قیچی برای گرم نگه داشتن بدن خود در نظر بگیرید. اما، اگر در آب و هوای گرم‌تری زندگی می‌کنید، من ترجیح می‌دهم این کار را انجام ندهم تا خیالات شما از پرواز با B-52 را برآورده کند. اگر با این همه عایق اضافی عرق کرده باشید، احساس نمی کنید یا خیلی باحال به نظر نمی رسید.

اگر ژاکت‌های کاربردی‌تری را ترجیح می‌دهید، حتماً پیکربندی جیبی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. به عنوان مثال، اگر چپ دست هستید، برخی از چیدمان های جیب کت موتور سیکلت به نفع یک فرد مسلط راست دست است، بنابراین ممکن است برای شما مفید نباشد.

البته، جزئیات سخت‌افزاری می‌تواند یک انتخاب صرفاً زیبایی‌شناختی باشد، بنابراین آنچه را که دوست دارید دنبال کنید، اما به خاطر داشته باشید، آن را حداقل نگه دارید و کلاسیک خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.