مردی که فرش 12 متری 700 شانه هر ماه برای خود میخرید

تولیدکنندگان فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه مرتباً استدلال می‌کنند که دانش قبلی و ارزیابی‌های ریسک منسوخ شده است و فرش‌های مدرن دیگر مشکلی برای کیفیت هوای داخل خانه ایجاد نمی‌کنند.

در عوض، آنها اکنون ادعا می کنند که گزینه خوبی را حتی برای افراد مبتلا به آسم و آلرژی نشان می دهند. از تجربه خودمان در نروژ، می بینیم که فرش ها به طور فزاینده ای در ساختمان های اداری جدید قرار می گیرند که در آن استفاده از دفاتر طرح باز در حال افزایش است.

علاوه بر این، در تجربه ما، توصیه هایی که قبلاً توسط مقامات بهداشتی برای کاهش استفاده از فرش در چنین مکان هایی ارائه شده است، اغلب نادیده گرفته می شود.

به احتمال زیاد، این روندی است که در بسیاری از کشورها به دلیل اثر کاهش هزینه بالقوه دفاتر طرح باز رایج است. این که فرش یک ماده کفپوش رایج در بازارهای بزرگ است در اعداد گزارش شده در صفحه اصلی مؤسسه فرش و فرش منعکس شده است که ادعا می کند فرش 51٪ از کل بازار کفپوش ایالات متحده را تشکیل می دهد.

اینکه آیا این تعداد در حال افزایش یا کاهش است برای ما معلوم نیست.کف فرش در ساختمان های عمومی برای کاهش سر و صدا به خصوص در دفاتر و مدارس پلان باز و همچنین به دلایل زیبایی شناسی استفاده می شود.

در طول دهه‌های 80 و 90 استفاده از چنین کف‌پوش‌هایی در دفاتر، مدارس، مهدکودک‌ها و خانه‌ها تأثیرات منفی بر کیفیت هوای داخل ساختمان دارد. فرش ها همچنین با اثرات نامطلوب در کاربران، به ویژه در میان کسانی که مشکلات آسم و آلرژی داشتند، همراه بود.

مطالعات بعدی ارتباط بین استفاده از فرش و پیامدهای نامطلوب سلامتی را تایید کرده‌اند. با این حال تا جایی که ما اطلاع داریم، موضوع فرش و سلامت قبلا بررسی نشده است.

در ارزیابی خطر سلامتی کف فرش شده، دو عامل مورد توجه است. یکی این است که فرش ها ممکن است به عنوان مخزن آلاینده های هوای داخل ساختمان مانند خاک، ذرات گرد و غبار، آلرژن ها و سایر آلودگی های بیولوژیکی که می توانند در فرش ها تجمع کنند، عمل کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.