مطالعات اخیر نشان داده است که وجود کامفرول در خیار یک عامل ضد دیابت

با مدیریت خوب رطوبت و کود، عملکرد مطلوب خیار ممکن است به دست آید.
روش‌های آبیاری مرسوم از جمله آبیاری غرقابی، آبیاری جویچه‌ای و آبیاری قطره‌ای به دلیل هزینه کم یا عملیات ساده برای مدت طولانی در کشت خیار به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
برای حل این مشکلات، روش آبیاری جدید مانند خیار صادراتی گلخانه ای با فشار منفی که آزادسازی خودکار آب را بر اساس اختلاف پتانسیل آب خاک کنترل می‌کند، باید تشویق شود.
روش‌های آبیاری مرسوم از خیار درختی محلی  آبیاری غرقابی، آبیاری جویچه‌ای و آبیاری قطره‌ای به دلیل هزینه کم یا عملیات ساده برای مدت طولانی در کشت خیار به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
با این حال، این روش‌های آبیاری آبیاری سطحی هستند و با فشار مثبت هدایت می‌شوند که ممکن است باعث کاهش راندمان مصرف آب، هدر خیار گلخانه ای درختی آب و از دست دادن مواد مغذی شود.
برای حل این مشکلات، روش آبیاری جدید مانند آبیاری با فشار منفی که آزادسازی خودکار آب را بر اساس اختلاف پتانسیل آب خاک کنترل می‌کند، باید تشویق شود.
استفاده ناکافی از کود باعث حاصلخیزی پایین خاک می شود که نمی تواند مواد مغذی کافی برای رشد طبیعی خیار را فراهم کند. کاربرد تلفیقی کود معدنی و آلی خیار درختی گلخانه ای از استفاده انحصاری از کودهای معدنی یا کودهای آلی در تولید خیار است.
علاوه بر این، منابع کود باید حل یا تجزیه شوند تا خیار گلخانه ای ویهان مغذی برای گیاهان خیار در دسترس باشد، بنابراین حاصلخیزی خاک به آب، دما و تراکم خاک نیز بستگی دارد.
با این حال، این روش‌های آبیاری خیار خاردار یزد سطحی هستند و با فشار مثبت هدایت می‌شوند که ممکن است باعث کاهش راندمان مصرف آب، هدر خیار گلخانه ای درختی آب و از دست دادن مواد مغذی شود.
برای حل این مشکلات، روش آبیاری جدید مانند آبیاری با فشار منفی که آزادسازی خودکار آب را بر اساس اختلاف پتانسیل آب خاک کنترل می‌کند، باید تشویق شود.
  • منابع:
    1. Introductory Chapter: Studies on Cucumber
  • تبلیغات: 
    1. چاقی دانش آموزان و ربط آن به کوله پشتی
    2. اخبار جنجالی برنامه تلویزیونی
    3. همبستگی بین اضطراب امتحان بالا و لیمو ترش
    4. در بازه 6 ماهه به موفقیت مالی برسید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.