نوشیدن چای کوهی خشک شده موجب نابینایی پسر جوان شد

چای کوهی خشک شده بیشتر به دلیل اثرات آرام بخش آن شناخته شده است و اغلب به عنوان خواب آور استفاده می شود.

دمنوش های گیاهی قرن هاست که وجود داشته است.

با این حال، علی رغم نامشان، چای های گیاهی اصلاً چای واقعی نیستند چای های واقعی، از جمله چای سبز، چای سیاه و چای اولانگ، از برگ های گیاه کاملیا سیننسیس دم می شوند.

از سوی دیگر، دمنوش های گیاهی از میوه های خشک، گل ها، ادویه ها یا گیاهان تهیه می شوند.

این بدان معنی است که دمنوش های گیاهی می توانند طیف گسترده ای از طعم ها و طعم ها را داشته باشند و جایگزینی وسوسه انگیز برای نوشیدنی های شیرین یا آب شوند.

برخی از دمنوش های گیاهی علاوه بر خوشمزه بودن، دارای خواص سلامتی نیز هستند در واقع دمنوش های گیاهی صدها سال است که به عنوان درمان طبیعی برای انواع بیماری ها استفاده می شود.

جالب اینجاست که علم مدرن شروع به یافتن شواهدی برای حمایت از برخی از کاربردهای سنتی چای های گیاهی و همچنین برخی موارد جدید کرده است.

چای

دو مطالعه اثرات چای یا عصاره بابونه را بر مشکلات خواب در انسان بررسی کرده اند.

در یک مطالعه بر روی 80 زن پس از زایمان که مشکلات خواب را تجربه کردند، نوشیدن چای بابونه به مدت دو هفته منجر به بهبود کیفیت خواب و علائم کمتر افسردگی شد.

مطالعه دیگری بر روی 34 بیمار مبتلا به بی خوابی نشان داد که پس از مصرف دو بار در روز عصاره بابونه، بهبودهای جزئی در بیدار شدن در طول شب، زمان به خواب رفتن و عملکرد روز انجام شد.

علاوه بر این، بابونه ممکن است فقط به عنوان یک کمک خواب مفید نباشد. همچنین اعتقاد بر این است که دارای اثرات ضد باکتری، ضد التهابی و محافظت از کبد است.

یک مطالعه همچنین نشان داد که چای بابونه علائم سندرم پیش از قاعدگی را کاهش می دهد، در حالی که مطالعه دیگری در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 شاهد بهبود سطح گلوکز، انسولین و چربی خون بود.

در حالی که تحقیقات بیشتری برای تایید این اثرات مورد نیاز است، شواهد اولیه نشان می دهد که چای بابونه ممکن است طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.