کفش نایک lebron james که هیچ گاه کثیف نمی شود

اگر قصد شستن کفش نایک lebron james در لباسشویی دارید، در واقع می توانید (برخی) کفش های کتانی را در ماشین لباسشویی تمیز کنید. از آنجایی که کفش‌های کتانی بیشتر از پارچه‌های مصنوعی ساخته می‌شوند، می‌توانند در ماشین لباسشویی عملکرد خوبی داشته باشند و اگر این فرآیند به درستی انجام شود، می‌توانند کاملاً نو از ماشین لباس‌شویی بیرون بیایند.

این راهنمای کوچک به شما کمک می کند تا دوباره ظاهری شیک به کفش های خود بدهید.ابتدا بند کفش های کتانی خود را باز کنید، سپس گل و لای اضافی را از آنها بشویید.

بهترین گزینه این است که توری ها و کفش های کتانی خود را در یک کیف توری قرار دهید. این کار از افتادن کفش‌های کتانی در هر جایی، به‌ویژه نزدیکی درزگیر لاستیکی درب جلوگیری می‌کند.

پس از اینکه کفش های کتانی را در درام گذاشتید، بهتر است چند حوله نیز اضافه کنید. زیرا اینها محل کفش‌های کتانی را که در اطراف کت و شلوار حرکت می‌کنند نشان می‌دهد.

در نهایت، بهترین روش این است که کفش های کتانی را در دمای 30 درجه سانتیگراد بشویید تا از چروک شدن یا تغییر شکل جلوگیری کنید و مطمئن شوید که از یک شوینده رنگی با کیفیت استفاده می کنید.

ممکن است وسوسه انگیز باشد که کفش های کتانی خود را بعد از شستن در خشک کن خشک کنید، اما این یک راه تضمینی برای خراب کردن آنهاست.

سر خشک کن شکل کفش ورزشی را به هم می زند و ممکن است باعث ترک خوردن و تاب برداشتن کف لاستیکی آن شود. آنها را در فضای باز در آفتاب بگذارید تا هوا خشک شود، یا اگر هوا آنطور که می خواهید نیست، زیر یک خنک کننده بگذارید.

تا زمانی که احتیاط کنید و از برچسب مراقبت از کفش کتانی پیروی کنید، یک جفت کفش خواهید داشت که با کمترین مشکل به زیبایی ظاهری نو خواهند رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.