دیوار مشارکتی بیش از حد، بسیار، کمی و سازماندهی ایده ها بسیار کم است.
نتایج یادگیری ماشین نشان می دهد که سازماندهی ایده ها در دیوار مشارکتی تأثیر مثبتی بر مشارکت دانش آموزان دارد.
با توجه به نتایج یادگیری دیوار ماشین با آموزش، متغیری که بیشترین تأثیر را بر سازماندهی ایده ها در دیوار مشارکتی دارد، فرآیند یادگیری است.
با توجه به نتایج یادگیری دیوار ماشین با آموزش، متغیری که بیشترین تأثیر را بر سازماندهی ایده ها در دیوار مشارکتی دارد، فرآیند یادگیری است.
استفاده از دیوار پالت مشارکتی بسیار بهبود مییابد، بسیار، کمی 8.70٪ و بسیار کم مشارکت دانش آموزان.
نتایج ماشین یادگیری با 50٪، 60٪ و 70٪ آموزش نشان می دهد که H1 پذیرفته شده است.
بنابراین، سازماندهی ایده ها در دیوار مشارکتی به طور مثبت بر مشارکت افراد تأثیر می گذارد دانش آموزان.
بنابراین، سازماندهی ایده ها در دیوار مشارکتی به طور مثبت بر مشارکت افراد تأثیر می گذارد دانش آموزان.
3 PM1 را در استفاده از دیوار مشارکتی نشان می دهد.
به عنوان مثال، اگر دانش آموز فکر می کند که دیوار مشارکتی سازماندهی ایده ها را بسیار تسهیل می کند و سن آن 19.5 سال بیشتر است و سپس استفاده از دیوار مشارکتی مشارکت دانش آموزان را بسیار بهبود می بخشد.
همچنین جدول 3 شرایط 8 گانه PM1 را با دقت 26/78 درصد نشان می دهد.
همچنین جدول 3 شرایط 8 گانه PM1 را با دقت 26/78 درصد نشان می دهد.
مثلاً اگر دانش آموز فکر میکند برنج پاکستانی که دیوار مشارکتی سازماندهی ایدهها را بسیار تسهیل میکند تا استفاده از آن
دیوار مشارکتی مشارکت دانش آموزان را بسیار بهبود می بخشد.
دیوار مشارکتی مشارکت دانش آموزان را بسیار بهبود می بخشد.
یادگیری با 50٪ ، 60٪ و 70٪ آموزش نشان می دهد که H2 پذیرفته شده است.
بنابراین، سازماندهی ایده ها طبع طبع لیمو شیرین در دیوار مشارکتی به طور مثبت بر انگیزه افراد تأثیر می گذارد.
جدول 4 PM2 در استفاده از دیوار مشترک را نشان می دهد.
بنابراین، سازماندهی ایده ها طبع طبع لیمو شیرین در دیوار مشارکتی به طور مثبت بر انگیزه افراد تأثیر می گذارد.
جدول 4 PM2 در استفاده از دیوار مشترک را نشان می دهد.
به عنوان مثال، اگر دانش آموز فکر می کند که دیوار مشارکتی سازماندهی ایده ها را بسیار تسهیل می کند و سن آن 19.5 سال بیشتر است و سپس استفاده از دیوار مشارکتی انگیزه دانش آموزان را بسیار افزایش می دهد.
- منابع:
- تبلیغات: