موکت طرح قالی که آشغال را جذب می کند

روی موکت طرح قالی چه یک لیوان شراب قرمز ریخته شده باشد، چه پنجه های حیوان خانگی یا رد کفش های کثیف خیابان لکه های  آزاردهنده و از نظر بصری آزاردهنده هستند.

در صورت لزوم، یک شرکت نظافتی از کثیفی هایی که به خصوص سرسخت هستند یا به عمق بافت های بسیار حساس خورده اند، مراقبت می کند.

با این حال، بسیاری از لکه ها را می توان با درمان های خانگی از روی موکت پاک کرد. و: برای طول عمر بیشتر و بهداشت بهتر، باید موکت را به طور مرتب در یک منطقه بزرگ تمیز کنید. این کار گرد و غبار، خرده ها، کنه ها یا موهای حیوانات را از بین می برد و بوی نامطبوع را از بین می برد.

خواه پرز کوتاه، بلند یا بلند یک موکت باید حداقل هفته ای یکبار با جاروبرقی کاملاً تمیز شود. جاروبرقی را به آرامی و با حرکات یکنواخت روی فرش حرکت دهید. موکت های پرز بلند کرکی به‌ویژه به آرامی با یک برس برای نازل جاروبرقی جارو می‌شوند.

جاروبرقی های مخصوص فیلتر آب برای افراد مبتلا به آلرژی مناسب است که موکت را تمیز می کند و ذرات کثیفی، هاگ ها و کنه ها را می چسباند و آب و هوای داخل خانه را بهبود می بخشد.

اگر می خواهید موکت را با جاروبرقی بخار تمیز کنید، حتماً باید از قبل دستورالعمل های مراقبتی سازنده را رعایت کنید. موکت های ساخته شده از الیاف طبیعی حساس به گرما حساس هستند.

اگر این ماده بتواند دمای بالاتری را تحمل کند، موکت را می توان به طور گسترده با بخارشوی درمان کرد. حتی لکه های فردی را می توان به راحتی با بخارشوی پاک کرد.

بخار آب به عمق الیاف موکت نفوذ می کند و بدون استفاده از مواد شیمیایی کثیفی را در آنجا حل می کند.جاروبرقی راه دیگری برای تمیز کردن موکت و فرش در خانه است. جاروبرقی محلول تمیز کننده را به طور یکنواخت روی الیاف پخش می کند و سپس آنها را همراه با گرد و غبار و کثیفی می مکد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.