اثرات منفی جیوه بر داروهای سرطان زا و مسمومیت دارویی!

شاخص قرار گرفتن در معرض بیولوژیکی تعیین کننده کل جیوه معدنی در خون است با توجه به این امر آیا خرید و فروش جیوه جرم است عامل تعیین‌کننده ممکن است در نمونه‌های بیولوژیکی جمع‌آوری‌شده از افرادی که در معرض شغلی قرار نگرفته‌اند، در غلظتی وجود داشته باشد که می‌تواند بر تفسیر نتیجه تأثیر بگذارد.

جیوه به عنوان یک ماده سرطان زا طبقه بندی نمی شود.در تست چگالی جیوه نقره ای برخی موارد ناشناخته است که آیا قرار گرفتن در معرض مزمن یا مکرر با جیوه خطر سمیت تولید مثلی یا مسمومیت رشدی را افزایش می دهد. مواجهه مزمن یا مکرر با جیوه ممکن است باعث آنوپلوئیدی لنفوسیتی شود.

جیوه

اختلالات قاعدگی در کارگران زن که بطور مزمن در معرض جیوه قرار گرفته اند گزارش شده است. افزایش بروز سقط جنین خود به خود در میان همسران مردانی که بطور مزمن در معرض جیوه قرار گرفته اند گزارش شده است. شناخته شده است که جیوه از سد جفت عبور می کند.

با جداسازی جیوه از تلویزیون قدیمی مشخص گردید که قرار گرفتن مکرر یا مداوم با جیوه عنصری می تواند منجر به تجمع جیوه در بدن و آسیب دائمی به سیستم عصبی و کلیه ها شود. اثرات کلاسیک مسمومیت برای سلامتی شامل اثرات عصبی و روانپزشکی، از دست دادن عملکرد کلیه و التهاب راه هوایی فوقانی و گلو است.

اثرات عصبی روانپزشکی شامل لرزش، اضطراب، تغییر سریع یا مکرر احساسات، فراموشی، بی خوابی، از دست دادن اشتها، خستگی، و اختلال در فکر و حرکت است.

توصیه هایی برای انتخاب ماسک تنفسی جیوه روحانی وجود دارد مانند:حداکثر غلظت برای استفاده: 2.5 mg/cu m. کلاس تنفسی: هر ماسک کارتریج شیمیایی با صورت کامل و کارتریج که در برابر ترکیب مورد نگرانی محافظت می کند. نشانگر پایان عمر سرویس مورد نیاز است.

هر گونه ماسک تنفسی تمام صورت تصفیه کننده هوا با یک قوطی به سبک چانه که در جلو یا پشت نصب شده است که در برابر ترکیب مورد نگرانی محافظت می کند. نشانگر پایان عمر سرویس مورد نیاز است. هر ماسک تنفسی با هوای عرضه شده که دارای یک صفحه محکم است و در حالت جریان پیوسته کار می کند.

سی با هوای عرضه شده که دارای یک صفحه محکم است و 

  • منابع:
    1. MERCURY USE: EDUCATIONAL INSTITUTIONS
  • تبلیغات:
    1. تصاویری از مردی که به جای مو در سرش رشته پلویی در آمد!!!
    2. واردات خیار شور تقلبی باعث همه گیری ویروس کرونا شد!!
    3. استفاده از کلم برای پسرزایی تا چه اندازه صحت دارد؟
    4. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.