استفاده از دمپایی کودک برای مردان در استرالیا

کودکی که راه رفتن با دمپایی کودک را یاد می گیرد، اطلاعات حسی مهمی را از تماس کف پاهایش با زمین دریافت می کند. کفش به محافظت از پا در برابر آسیب و گرما و سرما کمک می کند.

هنگامی که کودکان نوپا در حال یادگیری راه رفتن هستند، باید تا حد امکان با پاهای برهنه یا کفش هایی با کفی نرم باشند تا بتوانند آنچه را که با پاهای خود لمس می کنند احساس کنند و قدرت عضلانی خود را توسعه دهند.

زمان، آنها می توانند به سمت یک کفش سفت تر پیشرفت کنند. کفش های کودک خود را به طور حرفه ای نصب کنید، که باید شامل اندازه گیری طول و عرض هر پا باشد.

پاهای کودکان خیلی سریع رشد می کنند و اندازه کفش آنها ممکن است هر چند ماه یکبار نیاز به به روز رسانی داشته باشد. کفش‌های خیلی تنگ می‌توانند راه رفتن فرزندتان را مختل کنند و مشکلاتی مانند ناخن‌های فرورفته در پا ایجاد کنند.

کف پایی که به طور معمول توسعه یافته است دارای قوس است که به آن قوس داخلی می گویند که توسط استخوان ها، ماهیچه ها و رباط ها تشکیل شده است. در دو سال اول، پای کودک شما صاف تر از بزرگسالان به نظر می رسد.

صافی کف پا در نوزادان و کودکان خردسال طبیعی است. پاهای کودکان عموماً انعطاف پذیر هستند و نباید سفت باشند. همانطور که کودک شما در راه رفتن تسلط پیدا می کند، رباط ها و ماهیچه ها تقویت می شوند و بالشتک های چربی در ناحیه قوس چندان قابل توجه نیستند. در حدود شش سالگی، کودک شما باید قوس های طبیعی در هر دو پا داشته باشد.

اگر کودک شما پا درد دارد یا به نظر می رسد که پاهای او همگامی با همسالان خود را برای او سخت می کند، به متخصص پا مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.