مردی که با فروش دستگاه کارتریج لیزری جی ان بی میلیاردر شد

گاهی اوقات یک چاپگر تمام ویژگی های مورد نظر شما را دارد، اما بازده صفحه آن عالی نیست. در صورتی که چاپگر از کارتریج‌های با بازده بالا پشتیبانی می‌کند، همچنان می‌توانید بازده صفحه بهتری داشته باشید، که باعث کاهش تعمیر و نگهداری و افزایش کارایی چاپگر می‌شود.

کارتریج لیزری جی اند بی پربازده با جوهر بیشتری نسبت به کارتریج‌های جایگزین استاندارد پر می‌شوند، بنابراین می‌توانند قبل از نیاز به تعویض، مقدار بیشتری چاپ کنند.

این آزمایش تعیین می کند که آیا چاپگر با هر مدل کارتریج با عملکرد بالا سازگار است یا خیر. همچنین مدل کارتریج‌های پربازده سازگار با چاپگر را در صورت وجود در متن فهرست می‌کنیم. از آنجایی که کارتریج‌های با بازده بالا می‌توانند صفحات بیشتری را در مقایسه با کارتریج‌های با فرمت معمولی چاپ کنند.

چاپگرهایی که از آنها پشتیبانی می‌کنند امتیاز بهتری نسبت به چاپگرهایی که این کار را نمی‌کنند، دارند. با این حال، چاپگرهایی که دارای مدل‌های پربازده اضافی و بزرگ‌تر هستند، مانند کارتریج‌های XXL، امتیاز اضافی دریافت نمی‌کنند.

وقتی مهم است: زمانی که می خواهید با جوهر رنگدانه چاپ های مقاومی تولید کنید یا به طور بالقوه رنگ های زنده تری داشته باشید و با جوهر رنگی در هزینه ها صرفه جویی کنید. پرینترهای لیزری از تونر استفاده می کنند.

این آزمایش تعیین می کند که چاپگر از چه نوع جوهری استفاده می کند. همه پرینترهای لیزری از تونر استفاده می کنند، یک پودر رنگی ظریف که در نهایت به محتوای چاپ نهایی تبدیل می شود.

از سوی دیگر، چاپگرهای جوهر افشان از جوهر رنگی یا رنگدانه‌ای استفاده می‌کنند: جوهرهای رنگی و عکس معمولاً جوهرهای رنگی هستند که ارزان‌تر و رنگ‌های روشن‌تر هستند اما در برابر اختلالات خارجی مقاوم‌تر نیستند.

از سوی دیگر، جوهرهای پیگمنت بیشتر دوام می‌آورند و منجر به رنگ‌های عمیق‌تر، به ویژه مشکی می‌شوند و معمولاً برای کارتریج جوهر سیاه استفاده می‌شوند.

چاپگرهای دیگر ممکن است اصلاً از جوهر استفاده نکنند. برخی از چاپگرهای عکس فشرده از روش خاصی برای گرم کردن کاغذ مخصوص برای ایجاد چاپ نهایی استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.