مصرف کیوی در هند موجب تیز هوشی فردی در کلکته شد

کیوی در هند یک میوه عجیب و غریب است که نام آن از یک حیوان، پرنده ای بومی نیوزلند گرفته شده است. با این حال، منشا این میوه از چین است و در اوایل قرن بیستم به این کشور اقیانوسی معرفی شد.

در اینجا قصد داریم در مورد میوه ای صحبت کنیم که یکی از غنی ترین میوه ها از نظر محتوای ویتامین C است. اما مراقب باشید، کیوی همان کیوانو نیست که آن هم یک میوه است اما از آفریقا می آید و زمانی که این نام را به خود اختصاص داد.

شروع به واردات به استرالیا و نیوزلند شد، جایی که آنها قبلاً کیوی مصرف می کردند. در این کشورها این میوه را کیوانو می نامیدند، زیرا از زمان بریدن آن شبیه کیوی بود.

کیوی به دلیل محتوای بالای ویتامین C خود مانند پرتقال، لیمو، نارنگی یا کلمانتین یکی از میوه های ایده آل برای مصرف در فصل زمستان است. اگرچه سیب و گلابی در این فصل از سال چندان معروف نیستند، اما برای ماه های سرد نیز مناسب هستند.

کیوی در طول زمستان به قدری مصرف می شود که حتی می توانید یک درخت کریسمس کیوی بسازید، آن را به برش های نازک برش دهید و در بشقاب به شکل درخت کاج کریسمس سرو کنید.

ما قبلاً چندین میوه و انواع مختلف موجود را ارائه کرده ایم. در اینجا قصد داریم کمی بیشتر در مورد کیوی، منشاء، خواص و فواید آن صحبت کنیم.کیوی میوه ای است که از خانواده Actinidiaceae است.

کیوی به شکل بیضی و اندازه های مختلف با پوست نازک، قهوه ای، کمی کرکی و کمی چروکیده و تعداد دانه های خوراکی سیاه رنگ کوچکی که در پالپ سبز تیره آن قرار دارد مشخص می شود. طعم آن بسته به حالت رسیده بودن میوه می تواند ترش یا شیرین تر باشد اما همیشه تازه و دلپذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.