پسته فندقی فله موجب رنگی شدن چشم یک دختر بچه شد

پسته فندقی فله مملو از ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی از جمله بتاکاروتن، فسفر، ویتامین B6، تیامین، پتاسیم، منیزیم و فیبر است.

کریستین کرک پاتریک، متخصص تغذیه می گوید، در مقایسه با سایر آجیل ها آنها همچنین دارای کاروتنوئیدها هستند نوعی آنتی اکسیدان که به کاهش خطر بیماری های مزمن کمک می کند و سلامت قلب را بهبود می بخشد.

شما همچنین می توانید تعداد زیادی از آنها را فقط در یک وعده مصرف کنید که یک اونس یا 49 پسته است ملیسا ماجومدار، متخصص تغذیه، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، می‌گوید: «در مقایسه با سایر آجیل‌ها، این مقدار آجیل در هر وعده یک اونس است.

پسته خام و بو داده حاوی مقدار زیادی چربی است: حدود 13 گرم، که 17 درصد از کل توصیه شده روزانه است اما بیشتر آن چربی تک غیراشباع است، یک نوع سالم برای قلب که می تواند به کاهش سطح کلسترول بد کمک کند.

پسته

پسته همچنین منبع خوبی از پروتئین است یک وعده حاوی حدود 6 گرم است.

شما واقعا نمی توانید با آجیل اشتباه کنید کرک پاتریک می‌گوید: همه آجیل‌ها سالم هستند زیرا منبع عالی پروتئین گیاهی، فیبر، و چربی‌های تک غیراشباع و چند غیراشباع سالم هستند.

مطالعات روی این اجزا به تنهایی نشان می دهد که آجیل و دانه ها از همه گونه ها می توانند سلامت را بهبود بخشند.

ماجومدار می گوید اما پسته بیشتر از سایر مغزها، ممکن است به کاهش فشار خون نیز کمک کند او می‌گوید که این به دلیل اسیدهای چرب تک غیراشباع، فیتواسترول‌هایشان ترکیبات گیاهی موجود در آجیل است که می‌تواند به کاهش کلسترول کمک کند و فیبر بالایشان است.

آنها همچنین حاوی لوتئین، بتاکاروتن و توکوفرول هستند که می توانند التهاب سیستمیک را کاهش دهند تحقیقات دیگر نشان می دهد که پسته ممکن است به عنوان یک پری بیوتیک یا غذا برای باکتری های روده شما عمل کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.